Groeien in een krimpmarkt

In deze aflevering gaat het over groeien in een markt die qua omvang steeds iets kleiner wordt. Er zijn bedrijven die daarin slagen.Wouter Haan richtte ruim tien jaar geleden Simian op, bekend van de drukwerksites Reclameland, Drukland en Flyerzone. Marriël van der Most is de derde generatie die aan het roer staat van Koninklijke Van der Most, de grootste enveloppenproducent van de Benelux. Ondanks een krimpende markt noteren beide bedrijven mooie groeicijfers. In de mini-masterclass vertelt groeiprofessor Rutger Prent waarom ondernemers afscheid moeten nemen van Excel.

Is groeistrategie in een krimpmarkt ook jouw groei-uitdaging? En heb jij tussen de 1 en 100 miljoen omzet? Word vrijblijvend lid van ons platform en meld je aan voor het mentortraject. De mentoren van nlgroeit zijn ondernemers die hun sporen hebben verdiend. Die het klappen van de zweep kennen. Ondernemers die weten wat jij meemaakt tijdens de groei van je bedrijf. Simpelweg omdat ze dat zelf ook hebben meegemaakt. Een mentor staat als raadgever naast je en is een perfecte sparringpartner. Je nlgroeit-mentor daagt je uit, ondersteunt, inspireert en helpt je om inzicht te creëren. Lees hier over de 6 stappen in een mentortraject.