Ton Heerze
Webton
Webton
Als spil in een organisatie zorg ik er het liefste voor dat alles achter de schermen vlekkeloos verloopt, maar ook sta ik graag op het podium. De omgeving waarin ik werk is voor mij van groot belang. In een overzichtelijke organisatie met korte lijnen en gemotiveerde collega’s kom ik het best tot mijn recht. Ik kan het proces overzien, de juiste mensen met elkaar verbinden, maar vergeet daarbij de details niet. Door mijn inlevingsvermogen weet ik vaak wat er in bepaalde situaties nodig is en waar mensen behoefte aan hebben.
Webton is een full-service marketingbureau gespecialiseerd in het bieden van een integrale aanpak. Dat wil zeggen dat wij samen met jou als opdrachtgever een strategie uitzetten voor korte en lange termijn om zo jouw ambities waar te maken. Vervolgens bepalen we hoe hier invulling aan wordt gegeven en welke online marketing producten we hiervoor inzetten. Webton werkt onder andere voor; Drukwerkdeal, Royal Canin, HST Groep, Rabobank, Schuitemaker en De Bloemenbeek.
Ik ben een opvallende verschijning. Niet alleen mijn lengte, maar ook mijn enthousiasme en vrolijkheid vullen vrij snel de ruimte. Ik ben een entertainer, verras mensen graag en tegelijkertijd word ik erg blij wanneer ik anderen kan helpen. Ik heb geleerd dat vooral andere mensen helpen een belangrijke drijfveer van mij als ondernemer is. Dat kan commercieel, maar ook mensen op persoonlijk vlak (als mentor) verder helpen vind ik zeer eervol.
Klantcases zijn leidend en cultuur is heilig. Wij hebben bij Webton een ontzettend betrokken team en samen bouwen we aan een sterk merk. We maken dingen waar we trots op zijn, omdat we weten dat klanten er blij van worden. We zijn trots op alle successen, klein en groot. Trots op de fijne relatie met leveranciers en partners. Trots op ons werk; ons levenswerk. Ik zit daarbij nooit strak op de cijfers. Want, is mijn overtuiging, als je je te veel op winst oriënteert, laat je kansen liggen. Als je te veel winst maakt, moet je investeren. Vooruit investeren, vooral in mensen. Talent aantrekken zonder ervaring bijvoorbeeld. Financieel niet direct effectief, maar juist zulke mensen komen vaak met innovatieve ideeën van onschatbare waarde. Dankzij hun ‘onervaren’, frisse blik.
Hoe? Door af en toe even uit te zoomen en stil te staan bij een belangrijke vraag: wat is mijn drijfveer? Het antwoord: trots. Hoewel iedere ondernemer zijn eigen dromen najaagt en zijn eigen drijfveren heeft, valt me op dat veel traditionele organisaties geneigd zijn resultaat als drijfveer aan te houden.”
Het antwoord is simpel: ondernemen is een aangeboren verslaving! Die kick die het geeft als straks je droom stukje bij beetje weer werkelijkheid wordt…WOW.
Een digital agency met een fijn team van 30 medewerkers en mooie klanten.