Sam Rohn
Instabox (Red je Pakketje)
Instabox (Red je Pakketje)
Na het succes van Jimmy Joy, dat in 4 jaar tijd groeide met de verkoop van maaltijd vervangende shakes en repen naar meer dan 85 landen online en inmiddels verkrijgbaar is bij meer dan 700 retail filialen, was ik nog niet van plan om te vertragen. Dat is waarom mijn compagnons en ik samen Red je Pakketje zijn gestart. Red je Pakketje is in 4 jaar uitgegroeid tot de grootste same day delivery (vandaag besteld vandaag in huis) pakketdienst van Nederland en levert met ruim 500 medewerkers voor circa 350 webshops, waaronder Bol.com en Amazon, dagelijks duizenden pakketten binnen enkele uren na bestellen af. Ons doel is om Nederland te laten zien dat het afleveren van een pakket net zo prettig kan zijn als het bestelproces online.
Kwaliteit boven alles! Kwaliteit is ons bestaansrecht.Â
Mijn ervaring zit hem vooral in het uitdenken van schaalbare modellen en processen. Hierdoor ontstaan niet alleen snelle groei maar kun je die groei ook beter aan.Â
In de komende twee jaar zal Red je Pakketje als eerste ter wereld een 100% CO2 vrije, landelijk dekkend, bezorg netwerk bouwen en ondertussen naar ruim 1.000 medewerkers groeien.
Een crisis biedt ook groeikansen. In mentorpraat delen mentoren van nlgroeit, inspirerende verhalen en tips over ondernemerschap en groei tijdens de coronacrisis. Sam Rohn vertelt over de groei van zijn pakketdienst en de oprichting van Red je Boeketje. In tijden van corona groeide zijn bedrijf snel. Lees hier >