Intuïtief, no-nonsens, prestatiegericht, resoluut en sociaal.

In 2009 ben ik, in mijn eentje, met veel ambitie maar vooral veel zin om mensen te helpen, begonnen aan het MamaLoes-avontuur. Een bedrijf met een sociaal hart. Met veel gratis advies en heel hard werken hebben we de harten van onze klanten gewonnen. Samen sta je sterk is mijn filosofie, samenwerken binnen het bedrijf met de medewerkers maar ook met klanten en leveranciers.

Bedrijfsactiviteiten

E-commercebedrijf en 5 winkels in babyproducten.

Wat heb ik geleerd als ondernemer

Je kunt je eigen kansen en mogelijkheden creëren. We hadden geen idee dat wat we leuk vonden om te doen zou uitgroeien tot het bedrijf dat er nu staat. We proberen het beste uit mensen te halen. Maar zijn ons ook bewust geworden dat medewerkers soms aan hun grens zitten en niet mee kunnen groeien met het bedrijf.

Onze kernwaarden zijn: samenwerken, respect, betrouwbaar, plezier en kwaliteit. Hiermee hebben we ons bedrijf laten groeien naar een omzet van 20 miljoen. Dat dat werkt, blijkt uit onze groei.