Achtergrond als business / marketing consultant en in die hoedanigheid vooral bezig geweest met vernieuwende (digitale) businessmodellen. Samen met jeugdvriend en professioneel chef Boy BBQ Experience Center gestart en in een aantal jaar laten groeien naar marktleiderschap. Een prachtige periode van hard werken en veel lachen. De groei naar 10 miljoen deden we zonder externe financiering, in 3 jaar waren we de beste tuin webwinkel van Nederland. Binnen de organisatie ben ik verantwoordelijk voor de strategie, marketing en groei en voel me prettig in onontgonnen terrein: laat mij maar in het diepe springen! Ik pak groei vraagstukken graag gedegen aan met de juiste structuren. Absolute fan van de scaling-up principes. Experimenteren, snel leren, optimaliseren en flexibel zijn. Afgelopen periode vooral bezig geweest met het bouwen van de menselijke kant van de organisatie: de juiste mensen op de juiste posities in een omgeving waar ze zich prettig voelen. Mijn kennis en ervaring deel ik graag en spreek regelmatig. Momenteel bestaat BBQ Experience Center uit e-commerce, retail (experience centers in Nederland en België), uitgeverij, groothandel en catering.

Bedrijfsactiviteiten

E-commerce, retail, food experience.

Wat heb ik geleerd als ondernemer

Groeien is een ding waar je goed in kunt worden. Zowel jij persoonlijk als leider van je organisatie, als de organisatie zelf door deze goed in te richten met de juiste structuren, mensen en cultuur.