Patrick Driessen
SHE. Health Clinics
SHE. Health Clinics
Omdenker en gangmaker, zo omschrijf ik mijn grootste kwaliteiten het liefst. Kort samengevat: iemand of een organisatie opnieuw helpen uitvinden, iets of iemand in gang zetten, ergens de gang in brengen, ergens meer gang (snelheid, succes en/of energie) in brengen en nieuwe gangen (paden) maken en bewandelen, zodat anderen kunnen volgen.
Mijn persoonlijke missie is: mensen en organisaties sneller, duurzamer, met meer plezier en met minder risico’s versneld laten groeien.
Mijn huidige bedrijf, SHE. Health Clinics, is een nieuwe zorgketen van zelfstandige behandel-centra met een breed aanbod in verzekerde en onverzekerde medische- en paramedische zorg voor en door vrouwen. Een kliniek die vrouwen probleemloze, stressvrije, niet intimiderende en zorgeloze one-stop diagnostiek en functionele vrouwengeneeskunde biedt. De juiste zorg wanneer ze deze nodig hebben, op een zinnige, tijdbesparende, nauwkeurige, vrouwvriendelijke, persoonlijke en klantgerichte manier! Doorverwijzende artsen krijgen sneller resultaten en kunnen hun patiënten efficiënter informeren en eerder verder (laten) behandelen. SHE. Health Clinics is gespecialiseerd in: preventie, diagnostiek, behandelingen, (dag)operaties, revalidatie, nazorg, verzuimdiagnostiek, verzuimbehandelingen en arboservices.
In de afgelopen vijfentwintig jaar heb ik diverse bedrijven gestart, geleid, gereorganiseerd en versneld ontwikkeld; inclusief start-ups, internationale bedrijven en businessunits van wereldwijde corporates en professional services organisaties. De hiermee opgedane kennis, skills, internationale ervaring en wereldwijde contacten gebruik ik nu om andere ondernemers te helpen groeien.
In mijn netwerk sta ik bekend als een gepassioneerde business builder, gangmaker en mentor die gericht is op het opnieuw uitvinden van innovatie, het herdenken van de concurrentie, het vinden en het inhuren van de beste mensen, het versnellen van de omzetgroei en het herinrichten van de werkomgeving om zodoende de bedrijfsprestaties snel te verhogen en de marktwaarde van de organisatie te vergroten. Zo kan het bedrijf zich positioneren in de voorhoede van zakelijk leiderschap.
Huidige marktvraag en de tekortkomingen combineren met een visie op de toekomstige marktvraag en je daar met een goed business model op richten.
Er voor zorgen dat jijzelf (als ondernemer), de mensen om je heen, jouw klanten en jouw business partners in hun kracht kunnen blijven staan (denk groter en verder dan alleen je eigen organisatie).
Blijf de gaten m.b.t. kennis en kunde in jouw ecosysteem analyseren en vul ze tijdig op om daarmee operationele- en financiële risico’s te beperken. “You can sell like hell, if you can deliver well!” roep ik daarbij graag vaak.
Weten en begrijpen dat ‘rijk zijn’ niet in ‘hebben’, doch in ‘voelen’ zit. Dierbare relaties, het bereiken van ambitieuze doelstellingen, het creëren van blijvende maatschappelijke impact en bijzondere ervaringen zullen je als ondernemer en als persoon vooral rijk maken.