Hardy Schuerhoff
Tikkie / Grip, ABN AMRO Bank N.V.
Tikkie / Grip, ABN AMRO Bank N.V.
Na start, opbouw en verkoop van meerdere digitale bedrijven actief op het gebied van web/app development en marketing. Heb ik de overstap als intrapreneur gemaakt naar ABN AMRO. In eerste instantie vanuit mijn rol verantwoordelijk voor de Mobiel Bankieren app, vervolgens 3 jaar vanuit het Leadership Team verantwoordelijk voor de opbouw van Tikkie. Tikkie is één van het snelst groeiende digitale initiatieven van Nederland. Met meer dan 5 miljoen gebruikers (update maart 2019), met meerdere awards op zak, is Tikkie de meest gedownloade app van Nederland, net na WhatsApp (bron Apple). Momenteel ben ik bezig met de ontwikkeling van een nieuwe app van ABMN AMRO, de Grip app.
Met Tikkie betaal je makkelijk en snel via WhatsApp, Messenger, sms en QR-code. Tikkie is er ook voor zakelijk gebruik. Zo maak je betalen supermakkelijk voor jouw klanten. De Grip app helpt je meer uit je inkomsten te halen door inzicht en bewustzijn te creëren in je bestedingen, waar te besparen en wanneer gewenst ook daarna in controle te blijven.
1. Weet wat in essentie zorgt voor het succes van je bedrijf.
2. Weet wat nodig is om je positie in de toekomst te claimen.
3. Leer als organisatie en leer snel.
The next big thing.