In 2003 ben ik samen met mijn compagnon gestart met MWM2. In het begin waren wij een puur technologie bedrijf en leverden wij (SaaS) technologie voor market research: in het bijzonder software voor online surveys en research panels. Kort daarna zijn wij ook onderzoekservices en consultancy gaan toevoegen aan ons portfolio. In 2024 bestaat de MWM2 groep uit vier bedrijven: onderzoeksbureau MWM2, research technologie aanbieder Crowdtech, PR & Communicatiebureau HIBOU en medewerker onderzoeksbureau InnerVoice. De groep omvat in totaal 105 medewerkers. In de tussenliggende twintig jaar heb ik ongelofelijk veel meegemaakt en geleerd. Denk aan de bedrijven opzetten, doorgroeien, in alle fasen medewerkers “mee krijgen” in de ambitie, kwaliteit handhaven, acquisities doen, successen vieren en moeilijke besluiten nemen. Mijn kennis en ervaring zet ik graag in om ondernemers verder te helpen!

Bedrijfsactiviteiten

Marketresearch, PR & Communicatie, Technologie

Wat heb ik geleerd als ondernemer

Erg veel! Als je organisatie groeit van 2 naar 105 man betekent dat je allerlei fases hebt doorgemaakt en steeds in situaties komt die je nog niet kent. Eerlijk zijn naar jezelf en anderen, feedback geven en vragen, advies halen bij specialisten zijn belangrijk om die nieuwe uitdagingen zo goed mogelijk aan te gaan.